2014. május 3., szombat

#Hatodik felvonás : Valóság

                                                                   Egy új arc


Reggel ébredésnél,ismét azzal a tudattal ébredtem,hogy Ariana ott van Zaynnel. Ő vele lehet,de én nem.  Fájt ez a gondolat,még is valahol boldog voltam,mert tudtam,Zayn engem szeret ! Így hát el halovány,de reménykedő mosollyal keltem ki az ágyból. Lassan lesétáltam a konyhába. Ariana már ott tüsténkedett.
- Szia,hát te mit csinálsz ?-érdeklődtem.
- Tudod nálunk úgy szokás,hogy a vendég hálából reggelit csinál.-válaszolta.
- A-ha.-mondtam. Közelebb sétáltam. Finom illatok csapták meg az orrom. 
- Hmm..mi ez ?-kérdeztem.
- Majd meglátod !-ripakodott rám. Hátramentem a nappaliba. Épp akkor ébredezett Acacia is.
- Sajog a fejem !-nyafogta.
- Azt elhiszem.-nevettem és hoztam neki gyorsan valami gyógyszert. 
Eközben végig Arianat figyeltem. Próbáltam kitalálni,mi járhat a fejében. Miért akart annyira főzni ?! Talán jó benyomást akar kelteni,hogy Zaynnek bűntudata legyen,mikor elmondja neki ?! Nagyon sok kérdésem,de alig van rá válasz.  Úgy döntöttem felmegyek Zaynhez. El is indultam,de úgy látszik Ariana megint megelőzött. Épp akkor jött le Zaynnel,amikor fel akartam menni. Bementek a konyhába. Ariana leültetett mindenkit. Furcsálltam kicsit,hogy engem rakott Zaynnel szemben,de nem ellenkeztem. Ariana mindenki elé rakott tányért,poharat és szalvétát,majd helyet foglalt ő is Zayn mellett. 
- Jó étvágyat !-mondta. Mi is mondtuk neki,aztán neki láttunk. Valami minipalacsintás,joghurtos izét csinált. Az illata jó volt,de vajon íze is ?! Óvatosan kóstoltam meg,mert simán kinéztem ebből a csajból,hogy megmérgez. Szerencsére nem volt mérgezős,sőt egész ehető volt ! Mindenki csendben falt..egy darabig.
- Tudod mire gondolok..?-törte meg Ariana a csendet.
- Nem..?!-válaszolta Zayn.
- A tegnap éjszakára ! Annyira jó volt !-mondta halkabb hangon. Ekkor Zayn azonnal rám nézett,én pedig rá.
- Milyen éjszaka ?-kérdezte Zayn.
- Nem emlékszel,pedig annyira vad voltál..!-puszilta meg Ariana Zayn arcát. Ennyi nem bírtam tovább. Egy könnycsepp gördült végig az arcomon,amit gyorsan letöröltem.




- Lucy..-magyarázkodott Zayn.
- Ne..!-szakítottam félbe. Felkeltem az asztaltól,felmentem a szobámba. Előkerestem egy dzsekit,lerohantam és már itt sem voltam. Minél előbb el akartam tűnni onnan ! 
- Lucy ! Lucy várj már !-loholt utánam Acacia. 
- Nem tudom ki ez a csaj,de már nagyon elegem van belőle !-álltam meg. 
- Csak azért csinálja,mert félti a pasiját.-mondta Acacia.
- Pasiját ?! Zayn is ezt mondta ?-kérdeztem. Nagyon kíváncsi voltam,melyikünkkel játszik Zayn. 
- Nem erősítette meg,hogy szerelmes-e Arianaba,de biztos így van,ha járnak.-bizonygatta Acacia.
- Ezzel nem segítesz !-gördült le még egy könnycsepp az arcomon.
- Fogalmad sincs,mi történt !-tettem hozzá és elindultam ismét. 
- Akkor magyarázd el !-kapta el a kezem Acacia. Megálltam,felszínesen elmondtam a lényeget. Mindjárt másképp nézett ki a történet..
- Akkor,ha jól értem Zayn beléd szerelmes és te is belé,de Ariana valahogy belekerült a képbe,de vele valójában sose járt ?!-rakosgatta össze a kirakós darabjait Acacia.
- Én ne,m azt mondtam,hogy sose...Várjál,mióta ,,jár" Ariana és Zayn ?-kérdeztem.
- Fogalmam sincs..körülbelül 2 hete.-válaszolta. Milyen különös,azóta ismerem Zaynt. Vissza kell mennem és beszélnem kell Zaynnel. Sarkon fordultam,majd szó nélkül haza felé vettem az irányt. 
Nagyon hamar haza értem. A nappaliban ott találtam Arianat,épp a  kanapén ült.
- Zayn ?-kérdeztem.
- Elment.-válaszolta ridegen.
- Hova ?-kérdezgettem tovább. Ariana csak a fejét rázta. Kimentem a házból,volt egy erős sejtésem hol lehet Zayn. El is indultam oda. 

                                                                                ***

Mikor odaértem láttam,bebizonyosodott az állításom. Zayn ott volt ugyan abban a sikátorban,ugyan ott. Lassan odasétáltam. Amit láttam,megdöbbentett. 





Ott dohányzott és beszélgetett. Csak lestem nagyokat. Ő ott Zayn ?! Biztos jól látom ?! Nem mentem közelebb,ne hogy észrevegyen. De már nem bírtam sokáig. Pár perccel később nevetgélés hangzott.
- Óhh Zaynie ne már..!-mondta a két lány. 
- Ugyan csajok,csak 5 perc !-mondta Zayn. Figyelmesen hallgattam őket. A 2 lány bólintott,Zayn pedig eltűnt. 
Tényleg hamar visszajött.
- Na mehetünk ?-kérdezte.
- Igeeeen ! Juuuj már alig várom !!-ujjongtak a lányok.
Elindultak felém,így hát elbújtam. Nagyon fájt ezt látnom. Zaynt teljesen másnak ismertem meg. Ez nem..ez lehetetlen,hogy ő legyen ! A helyzet egyre csak romlott,mikor eleredt az eső és elvesztettem szem elöl Zaynt és a lányokat. Egyedül bolyongtam este az esőben egy nagy városban. Kicsit féltem is,de muszáj volt utána járnom mi ez az egész. 
Ahogy sejtettem,Zaynék egy szórakozóhelyre mentek. Bementem én is,de nem sétálhattam csak úgy Zayn elé. Kellett valami stratégia. Úgy döntöttem majd a bár pultnál kitalálok valamit. Leültem egy székre,de nem volt ott senki. 
- Te mit keresel itt ?-kérdezte egy hang. Remegve fordultam meg. Zayn volt az egy cigivel a szájában. Meredten néztem rá. A kezeit felém emelte.
- Hé,a lány velem van,oké ?!-védett meg egy másik srác. Zayn megforgatta a szemeit,majd hagyta,hogy a 2 lány visszahúzza a tömegbe. Ekkor már ránéztem a megmentőm arcára. 
- Köszönöm !-mondtam egy kedves mosollyal az arcomon. 
- Ugyan,de ki volt ez a bunkó ? Ismered ? Akarod,hogy megverjem ?-mondta a srác. 
- Nem ismerem. Nem kell köszi öhm..-köszöntem meg.
- Cedric.-nyújtotta a kezét.
- Lucy.-ráztam meg.
- Nagyon örülök. Egyedül ?-kérdezte. Bólintottam. 
- Te ?-kérdeztem. Ő is bólintott. 
Iszogattunk kicsit,aztán mind a ketten kidőltünk.

                                                                            ***

- Lucy !-keltegetett egy hang. 
- Fáj a fejem..-nyüszögtem. 
- Kevesebbet kellett volna innod !-mondta nevetve egy hang. Hirtelen kipattantak a szemeim.
- Acacia ?-kérdeztem meglepődve.
- Igen ?-kérdezett vissza a lány.
- Hogy kerültem ide ?
- Hát úgy,hogy a te hős lovagod idehozott.-válaszolta Acacia.
- Cedric..-suttogtam. Elmosolyodtam,majd a szemeimmel körbejártam a szobát. Otthon voltam,méghozzá a nappalimban. 
- Ariana ? Zayn..?-kérdeztem. 
- Zaynt azóta nem láttam,amióta elment. Ariana is elment.
Összeráncoltam a szemöldököm és felmentem a szobámba. Felfelé menet elkezdtem mesélni,milyen új oldalát ismertem meg Zaynnek. Acacia is nagyon meglepődött,de másképp.
- Eddig nem ismerted Zaint ?-mondta és olyan furcsán nézett rám.
- Ezt hogy érted ?-kérdeztem.
- Hát úgy,hogy vele nem érdemes újat húzni !-mondta sejtelmes hangon. Magamba fordultam. Hirtelen minden olyan homályos lett. Nem értettem semmit. Akkor Zayn végig félre vezetett ?! Akkor ez az igazi arca ?! Akkor valójában nem is..nem is gondolta komolyan azokat..?!
- Lucy héy...-emelte fel az állam Acacia. Könnyes szemekkel néztem rá. Épp mondani akartam valamit,de a csengő és az ajtó nyitódás közbe szólt. 
- Sziasz..-nyitott be Ariana. 
- Mi a baj ?-jött oda hozzám.
- Semmi..-húztam el a fejemet. Ariana közelebb jött. 
- Figyelj Lucy biztos van valami bajod,akkor nem sírnál és tudom,hogy nem vagyunk annyira jóban,de elmondhatod.-ült le mellém. Most valahogy más volt. Egész kedvesnek bizonyult. A hangjában sem éreztem semmi hátsó szándékot és gonoszságot. Így hát mesélni kezdtem.
- Azt hiszem teljesen félre ismertem valakit..-magyaráztam.
- És..?-kérdezte Ariana.
- Nem esett valami jól.-válaszoltam.
- Ahha.-bólintott Ariana. Egy hatalmasat sóhajtottam. Ekkor megszólalt a csengő. Ariana felállt,hogy kinyissa. Ám mikor az ajtó kinyílt,elképedten állt nem szólt semmit. Lassan odasétáltam.
- Mi a..z.-mondtam meglepődve. Zayn állt az ajtóban szakadtan,megverne,fáradtan. Szinte beesett az ajtón. Csak néztük mind a ketten a fiút. Míg végül elindult befelé. Lépett két-három lépést,majd elesett.
- Zayn !-kapott a szájához Ariana. Csak meredten figyeltem,ahogy Ariana lehajol hozzá,bökdösi,beszél hozzá,de Zayn nem reagált rá. 
- Zayn ??!! Úristen !!!-kiáltozott Ariana.Vele ellentétben én meg sem szólaltam. Csak néztem meredten,mintha fel sem fogtam volna mi történt. 
- Lucy figyelj már !-rángatott meg Ariana. Már Acacia is itt termett és próbált segíteni Ariananak felemelni Zaynt. Mikor ez sikerült nekik,a kanapéhoz vitték,lefektették. Én is odamentem lassan. 
- Te is segíts már !-mordult fel Acacia. Csak bólintottam és megpróbáltam segíteni. Persze amit én csinálok az sose jó. Így aztán bebattyogtam a konyhába,leültem egy bárszékre és vártam. Nem sokára a két lány elindult felém. 
- Fel a fejjel,biztos jobban lesz !-nyugtatta Acacia Arianat,aki csak lehajtott fejjel közeledett felém. 
- Hát neked meg mi bajod van ?-kérdezte Ariana.
- Semmi..-sütöttem le a szemeimet. Ariana vállat vont és leült mellém. 
- Hé,nyugi !-tette a kezét a vállamra Acacia. 
- Én álmos vagyok.-jelentette ki Ariana. Acacia is bólintott.
- Én is.-mondta. Végül én is felmentem,de előtte még megálltam a nappaliban. Oda sétáltam a kanapéhoz. Zayn is ott feküdt. Egész aranyos volt,elnéztem egy darabig. Nagyon kimerülhetett. Volt egy olyan érzésem,hogy jó lenne megpuszilni,mellé feküdni. Tanakodtam is,de végül csak felmentem a szobámba. Nem csináltam semmit.





Mikor a szobámba értem,rájöttem,hogy hiba volt. Visszafordultam volna,de ekkor megpillantottam Acaciat.
- Hát te ?-kérdezte. Csak vállat vontam. 
- Ariana ?-kérdeztem.
- Lement Zaynhez.-válaszolta Acacia. Szinte tudtam. Így hát még inkább nem akartam lemenni. Bemasíroztam inkább a szobámba és ledőltem a matracra. Nem sokár Acacia is megérkezett. Lefeküdt ő is.
Már majd nem aludtunk,mire Ariana is megérkezett. 

1 megjegyzés: